Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin
Autor Wiadomość
Giotto Nero
Administrator


Karta Postaci
Relacje

29 Lat

Shadow

Człowiek

Mare Calmo

Moc Przodków


This is reality.

Wysłany: 2016-06-15, 02:08   Regulamin
  
Multikonta: Erron Black, Marco Serafino, Rorschach



Regulamin Ogólny

1. Rejestracja na forum jest równoznaczna z zaakceptowaniem wszystkich zasad panujących na forum.
2. Forum zawiera treści nieodpowiednie dla dzieci poniżej lat 18, zakładając konto na naszym portalu, użytkownik akceptuje umieszczanie takowych treści.
3. Kłótnie należy rozwiązywać prywatnie, przez wiadomości w skrzynce bądź inne komunikatory. Chatbox nie jest od tego, by prowadzić konflikty.
4. Zakaz kopiowania czegokolwiek co znajduje się na tym forum.
5. Reklamowanie stron i for na Chatboxie oraz pw jest zabronione. Od tego jest specjalny dział.
6. Na znak przeczytania regulaminu, niech każdy na końcu historii w karcie postaci wpisze: koniec. Bez tego karta postaci nie zostanie zaakceptowana.
7. Nieobecności powyżej 3 dni należy usprawiedliwić w odpowiednim temacie. Jeśli tak się nie stanie, po miesiącu nieobecności należy zacząć grę od początku.
8. Administracja ma ostateczny głos w każdej sprawie.
9. Administracja ma prawo do zmiany regulaminu, a także ma obowiązek poinformować o zmianach graczy.


Regulamin Postaci


1. Nick to imię, imię i nazwisko, bądź pseudonim postaci. Nie powinien on zawierać liczb, znaków ani obraźliwych treści. Konta nazwane, na przykład Mruczek152, PaUlInKa<3 i tym podobne, zostaną usunięte.
2. Każde konto to jedna postać. Gracz ma prawo do posiadania trzech kont. Jedynym wyjątkiem jest aktywność, która wymagana jest na wszystkich trzech kontach. Przez aktywność mówimy o minimum kilku postach fabularnych w tygodniu. Jeśli są one nieaktywne, są one przenoszone do archiwum, a co za tym idzie, później usuwane.
3. Każde konto, które nie założy karty postaci do dwóch tygodni od zarejestrowania się - z automatu zostaje usunięte. Każdy użytkownik ma jednak prawo poinformować administrację o przedłużeniu się prac nad kartą postaci, wówczas władze forum zwiększają czas na jej stworzenie.
4. Trilokacja jest dozwolona dla wątków second-life. Jeśli ktoś chce ruszyć na misję, może wykonywać tylko jedną, a pozostałe dwie sesje zostają wyłącznie na wątki niezależne. Podczas wydarzeń forumowych, eventów i innych większych imprezach, dochodzi kolejne wolne miejsce, dzięki czemu możemy pisać w trzech wątkach podstawowych + w jednym na evencie.
5. Nie można tworzyć własnych ras.
6. Wyglądem postaci musi być postać z rzeczywistości, nie może to być bohater komiksu, mangi czy art znaleziony w internecie. W szczególnych wypadkach jesteśmy jednak skłonni do dyskusji, by zezwolić użytkownikowi np. na art.
7. Obowiązkowe rozmiary avatara to 200 szerokości i 320 pikseli wysokości.
8. Czwarte i każde kolejne konta można tworzyć tylko za zgodą administracji.
9. Uprasza się o uzupełnienie pół profilu tuż po zrobieniu Karty Postaci.
10. Postać zostanie oficjalnie wprowadzona do gry gdy: zostanie zaakceptowana Karta Postaci, zostaną uzupełnione pola w profilu i zostanie wstawiony avatar, przedstawiający daną postać.
11. Na forum zabronione jest zabijanie graczy poza eventami fabularnymi. Wyjątkiem jest zgoda na uśmiercenie postaci od posiadacza danej postaci, bądź administracji.
12. Eventami fabularnymi są: misje, wojny klanowe, konflikty wymiarowe, konflikty rządowe i wszystkie inne wydarzenia, które administracja uzna za istotny element fabuły, o czym będzie informacja w nagłówku forum.
13. Każde uzgodnione: trwałe uszkodzenie ciała postaci, spłodzenie dziecka, zabicie nieistniejącej na forum rodziny postaci, gwałt, utrata dziecka/poronienie, czy wysłanie postaci do więzienia/szpitala/psychiatry/na odwyk musi zostać zgłoszone administracji.
14. Pamiętajmy o tym, że postacie nie posiadają wiedzy użytkownika o wydarzeniach fabularnych, toteż prosimy o zachowanie realizmu (w tym utrzymywania pozorów zaskoczenia).
15. W karcie postaci gracz sam wybiera miejsce zamieszkania: kawalerka, mieszkanie, willa, pokój w siedzibie klanu czy też np. sypialnia na dworze Imperatora.
16. Zabrania się tworzenia postaci Hybryd rasowych. Rozmnażanie możliwe jest tylko gdy oboje rodziców należy do tej samej rasy.


Regulamin Postów


1. Na forum obowiązuje język polski, a więc należy pamiętać o zasadach interpunkcji oraz ortografii. W razie problemów, należy pisać posty w Wordzie albo przeglądarce która podkreśla błędy na czerwono, np. Mozilla Firefox, Opera, Google Chrome.
2. Nie ma wymagań co do ilości słów w postach, jednak uprasza się o niewysyłanie postów które mają po dwa, trzy słowa. Rozpisanie się wcale nie jest trudne, możecie opisać myśli oraz czyny postaci, oraz to co widzi, słyszy czy czuje.
3. Przekleństwa w postach są dozwolone.
4. Można opisywać stosunki seksualne, treści sadystyczne, czy wręcz podchodzące pod patologię obyczajową. Na początku takowych wydarzeń wymagane jest napisanie z góry posta "+18".
5. Mistrz Gry może ingerować w waszą rozrywkę o każdej porze dnia czy nocy. Są po to, by urozmaicić grę.
6. Dozwolone jest pisanie w pierwszej i w trzeciej osobie.
7. Jeśli masz potrzebę stworzenia nowej lokacji, możesz to zrobić bez żadnego problemu.


Regulamin Walk


1. Walki muszą być sędziowane przez Administratora, Moderatora albo Mistrza Gry. Wyjątkiem jest trening, sparing czy inna sesja z udziałem pięści, która jest np. uzgodniona prywatnie z drugim użytkownikiem.
2. Sposób użycia magii oraz jej właściwości powinny być opisane w sposób zrozumiały, by nie tylko MG, ale również przeciwnik mógł przygotować odpowiedź na posta.
3. Forma pisania postów walki jest dowolna, można pisać wszystko w czasie dokonanym, bądź niedokonanym. Trzeba jednak pamiętać o tym, że MG ma prawo cofnąć wszystkie ruchy, bądź uzna w swym osądzie, że tylko część z nich się uda, o czym zostanie użytkownik poinformowany w poście sędziego.
4. Nie można zaatakować i opuścić tematu w jednym poście.
5. Przesadne użycie magii: niezgodne z opisem, zawyżanie jej zdolności czy też korzystanie z wyższych poziomów, automatycznie prowadzi do tego, że ruch nie zostanie wykonany poprawnie.


Regulamin Klanów i Organizacji


1. Klan jest to organizacja zrzeszająca magów, którzy zobligowani są do nie ujawniania zdolności magicznych dla zwykłych ludzi (a przynajmniej, bez konkretnych powodów).
2. Każdy klan ustala własną hierarchię i własne zasady. Wobec braku mistrza wśród graczy, zasady te ustala MG.
3. Każdy klan ma prawo wypowiedzieć wojnę każdej innej organizacji. Ma to jednak ogromny wpływ na fabułę i tworzy tym samym event fabularny, a co za tym idzie: kończy się immunitet i ochrona wszystkich postaci w danym klanie.
4. Każdy klan rekrutuje ludzi w dowolny, przez siebie wybrany, sposób. Jeśli mistrz nie ustali warunków przyjęcia do organizacji, robi to MG.
5. Jeśli gracze chcą stworzyć nowy klan, jest takowa możliwość. Pierwszym i najważniejszym warunkiem jest liczba członków organizacji, która powinna liczyć min. 5, z czego nie mogą być to multikonta. Musi być to więc pięciu różnych graczy z minimum miesięcznym stażem na forum. Gdy już te warunki zostaną spełnione, reszta uzgadniana jest z administracją.
_________________
Ostatnio zmieniony przez Giotto Nero 2016-07-03, 15:15, w całości zmieniany 5 razy  
 
Gadu Gadu: 10593558
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Styl został dostosowany do przeglądarki Chrome. Styl oraz wygląd forum zostały zaprojektowane przez Mort'a. Wszelkie prawa zastrzeżone.