Poprzedni temat «» Następny temat
Rasy
Autor Wiadomość
Nate
Demon


Karta Postaci
Relacje

Tyle na ile wygląda

Dupa Mort'a

Dupa

Urok osobisty


Mort jest najlepsza i ją bardzo kocham

Wysłany: 2016-05-25, 21:38   Rasy





Opis: Rasa rozumnych istot, która uznawana jest za protoplastę wszystkich innych ras. Posiadają zwiększoną przyswajalność magii, a także dziedziczność cech po swoich przodkach i są to tak naprawdę jedyne rzeczy, które wyróżniają ich na tle innych ras, a przynajmniej na tle wyrazistych osobowości z pozostałych wymiarów.
Cechy szczególne: Dziedziczne cechy po przodkach (np. wygląd, umiejętności, osobowość). Para ludzi może posiadać więcej, niż jednego potomka.
Umiejętności: Zwiększona przyswajalność magii (możliwość posiadania więcej niż jednej rozwiniętej magii), adaptacja do warunków pozostałych wymiarów.
Słabości: Nieznający magii i bez przeszkolenia bojowego ludzie są bezbronni w walce z pozostałymi rasami. Żyją przeważnie od 60 do 110 lat.
Dostępność: Dostępne dla graczy od początku gry.




Opis: Humanoidalne istoty przypominające ludzi do tego stopnia, że są często z nimi myleni. Tak naprawdę tylko kilku osobników z rasy demonów wyróżnia się na tyle, by móc jasno określić, że nie są oni ludźmi.
Cechy szczególne: Ciemniejsza karnacja niż u zwykłych Europejczyków (często myleni z Hiszpanami). Zazwyczaj posiadają tylko jednego potomka (odnotowano przypadki większej liczby synów/córek). Zdarza się, że niektóre demony osiągają ponad trzy metry wzrostu oraz ponad dwieście kilogramów wagi. Są znani też tacy, którzy posiadają słabo wykształcone rogi.
Umiejętności: Długowieczność (przeciętnie demon żyje od 600 do 1000 lat), powolny proces starzenia, zwiększona siła (są zdolni zrobić poważną dziurę w ścianie zwykłym ciosem), zwiększona odporność na ogień i gorąco.
Słabości: Nasilone negatywne cechy charakteru (np. arogancja, wrogość czy gniew), możliwość posiadania tylko jednej magii, temperatury poniżej zera odczuwają z potrójną dawką (np. -2 stopni Celsjusza to -6 w odczuciu demona), co za tym idzie, są bardziej podatni na wyziębienie i choroby związane z zimnem.
Dostępność: Dostępne dla graczy od początku gry.




Opis: Rasa przypominająca z wyglądu ludzi, którzy jednak mogą wpływać na cechy swojego wyglądu. Ponadto posiadają możliwość przemiany w jedno, dowolne zwierze, którą nabywa się wraz z narodzinami.
Cechy szczególne: Posiadają możliwość zmiany niektórych cech wyglądu, więc niemożliwe jest opisanie cech szczególnych.
Umiejętności: Zamiana w jedno, wybrane przez siebie zwierzę (w tym te mitologiczne), ponadto wraz z przybraniem formy zwierzęcia nabiera się umiejętność posługiwania językiem danego gatunku, pamiętając przy tym posługiwanie się pozostałymi, nauczonymi językami. Posiadają odrobinę zwiększoną siłę w porównaniu do ludzi (różnica 4-5 kilogramów) między przeciętnym Zmiennokształtnym, a przeciętnym Człowiekiem. Potrafią zmieniać cechy swojego wyglądu, np. kolor oczu, kolor włosów, długość włosów, czy wzrost.
Słabości: Żyją przeciętnie 50-70 lat. Częsta zmiana cech swojego wyglądu wpływa na organizm (np. częsta zmiana koloru oczu powoduje zniszczenie wzroku, a częsta zmiana wzrostu wpływa na osłabienie kości). Ciężko im przystosować się do miejsc, w których nie ma zieleni. W formach zwierzęcych są podatni na zwierzęce choroby. Przyjmując formę zwierzęcia przejmuje się tylko fizyczność i język danego gatunku, dlatego np. będąc Hydrą, nie ma możliwości by w miejsce odciętej głowy wyrastała nowa.
Dostępność: Dostępne dla graczy od początku gry.




Opis: Jest to inaczej rasa wygnańców, wrogów Rządu Naczelnego, którzy zostali ukarani największą z możliwych kar określonych przez międzywymiarowe prawo Nieśmiertelnego. Są oni pozbawiani pamięci i przemieniani w wiecznie głodnych krwi nieumarłych, którzy tułają się po całym świecie, nie wiedząc co ze sobą zrobić.
Cechy szczególne: Blada skóra, chłodne kolory oczu (odcienie błękitu), chłodna temperatura ciała.
Umiejętności: Każdy przejmuje cały pakiet umiejętności, które posiadał za życia jako Demon, Człowiek bądź Zmiennokształtny. Mowa tu o umiejętnościach bojowych, specjalnych i pozostałych. Do tego dochodzą: zwiększona odporność na chłód, zwiększona tolerancja bólu, umiejętność wysysania krwi za pomocą zębów.
Słabości: Każdy nieumarły staje się pustą kukłą, która nie pamięta niczego z poprzedniego życia. Nie wie o sobie nic, posiada tylko pamięć ruchową, dlatego nie zapomina swoich umiejętności praktycznych. Nie zna jednak ich pochodzenia, ani nie pamięta gdzie i kto ich nauczył. Tylko doświadczeni nieumarli potrafią kontrolować czasowo swoje pragnienie krwi. Ponadto, każde spotkanie z osobą znaną z przeszłości nic nie daje. Nie możliwe jest przypomnienie sobie życia doczesnego, wyjątkiem jest zgoda samego Nieśmiertelnego. Ponadto nieumarły nie może wypić krwi innego nieumarłego, nie zawierają one bowiem żadnych sił życiowych.
Dostępność: Można zacząć grę jako nieumarły tylko za zgodą administracji.


 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Styl został dostosowany do przeglądarki Chrome. Styl oraz wygląd forum zostały zaprojektowane przez Mort'a. Wszelkie prawa zastrzeżone.