Poprzedni temat «» Następny temat
Hex
Autor Wiadomość
Astra Teixeira
Demon


Karta Postaci
Relacje

542 lata

Hex

Demon

Red Blood

Night Fury


Non curo dolorem

Wysłany: 2016-07-25, 02:47   Hex
  
Multikonta: Mortadella





Informacje Ogólne


Imiona: Astra Thyrin Signy
Nazwisko: Teixeira
Pseudonim:* Hex
Wiek: 542 lata
Rasa: Demon
Płeć: Płeć piękna
Zawód: Mag / Łowczyni głów / Detektyw w agencji detektywistycznej
Organizacja/Klan: Red Blood
Miejsce Zamieszkania: Apartament w Las Vegas
Rodzina:

Dziadkowie:
- państwo Zex i Helia Teixeira (żyją)
- państwo Aristophontes i Angela Fimus (nie żyją)

Matka :
- Domitia Vinicia Mallia Teixeira z domu Fimus (nie żyje)

Ojciec:
- Labrax Acanthio Harpax Teixeira (nie żyje)

Siostry:
- Julia Aquillia Naevia Teixeira (nie żyje)
- Vesnia Dexsia Philippa Teixeira (nie żyje)

Brat:
- Severinus Aurelio Simo Teixeira (nie żyje)

Ciotka i wuj ze strony Teixeira (nie żyją)

Kuzyni:
- Philoxenus Gripus Euclio Teixeira (nie żyje)
- Pellio Lemniselenis Petrus Teixeira (nie żyje)
- Accia Vedia Carvilia Teixeira (nie żyje)
- Octavia Tadia Fimus (nie żyje)


Część Opisowa


Wygląd/Znaki Szczególne:

"Kobieta z wyższych sfer, zwłaszcza demon, powinna wyglądać porządnie. Niczym dama." -Helia Teixeira.

Średniego wzrostu kobieta, ponieważ mierzy sobie 167 centymetrów wzrostu, o figurze, której niejedna jej pozazdrościła. Figura typu klepsydra: duże, pełne piersi, krótka, mocno zarysowana talia, szerokie, proporcjonalne biodra oraz mocne uda. Długie sukienki z odkrytymi plecami wyglądają na niej najlepiej. Dodatkowo można powiedzieć, że ma silne łydki oraz ręce. Przechodząc do mniej ważnych elementów - głowa. Jej lekko okrągła twarz opiewana jest długimi, brązowymi włosami. We wcześniejszych latach swojego życia ścinała je do barków i farbowała na czarno. Wglądała wtedy bardziej "buntowniczo". Ma brązowe, jak mleczna czekolada oczy, z pomarańczowymi plamkami wokół źrenicy. Gęste, czarne rzęsy oraz brązowe brwi. Nos długi, mały, pokryty drobnymi, ledwo widocznymi piegami. Zaraz pod nim pełne, wąskie usta, często pokryte ciemną, matową szminką. Lekko wysunięty do przodu, mały podbródek oraz nieco wklęsłe policzki. Schodząc niżej - szczupła szyja, widoczne obojczyki, drobne dłonie oraz stópki. Szczególne elementy - na rękach tatuaże KLIK, kolczyk w pępku KLIK.
Zazwyczaj ubiera się luźno, dość oryginalnie. Nie stara się pokazywać, że pochodzi z zamożnej rodziny, wręcz wiekowej. Z racji tego, że jest demonem, chłód jej nie doskwiera, rzadko chodzi w kurtkach KLIK Jest zwolenniczką kapeluszy z dużym rondem, oficjalnych strojów oraz drobnych naszyjników.
W trakcie pracy stara się wyglądać schludnie i porządnie. Czarna, długa kurtka, biała koszula, brązowe spodnie na beżowych szelkach i lakierki. Nie obejdzie się bez dobrze schowanego scyzoryka w nogawce.
Kiedy jednak musi wykonać zlecenie, zapolować na jedną z ofiar, preferuje wtedy czarną koszule, czarny gotycki gorset, czarne rurki, czarne oficerki, dwie katany bądź snapjerkę i dwa magnum 44.

Charakter:

"Nie bądź cipą, Hex. Postaw się tym debilom." - Zex Teixeira


Będąc małą dziewczynką, na ogromnym dworze, gdzie wszyscy próbują ją pouczać i naprostować, ponieważ jest jedną z cór rodu Teixeira, Astra żyła w ciągłym stresie. Od małego uczono jej jak się zachowywać w towarzystwie, przy stole, na bankiecie i w innych ważnych momentach życia. Ubierana w drogie sukienki z falbankami, strojona jak księżniczka, była mimo wszystko traktowana srogo. Zawsze dostawała po łbie za rzeczy, które jej rodzicom się nie podobały, a potem leciała do dziadków, by Ci zajęli się nią i udobruchali. Będąc jeszcze dzieckiem starała się słuchać rodziców, ale gdy doszło do masowego mordu w rodzinie Teixeira i zamieszkała z dziadkami, którzy cudem przeżyli zmieniła się diametralnie.

"Miej gdzieś ból, Hex. Nadzieja zabija." - Helia Teixeira


Za każdym razem, gdy Astra uczyła się czegoś nowego, co budowało jej charakter, przypominała sobie słowa swojej babki. Ból mógłby ją zmusić do błagania o litość, ale nigdy jej nie zabije. Dzięki temu ukształtowała swój charakter. Wiele osób przez to mówi, że jest zimna jak lód, że nie ma serca i nie potrafi kochać. Prawda jest taka, że dla niej ciepłe uczucia są niepotrzebne. Ludzie to kurwy i suki. Ani im ufać, ani powierzać cokolwiek. Ciężko jest sobie znaleźć dobrego przyjaciela, lojalnego, który będzie słuchał jak będziesz nawalony albo trzeźwy. Astra nie potrzebuje takich relacji, nauczyła się, że życie to dziwka tygrysa i lepiej być samemu niż być potem zranionym.

"Otwieraj nóż w kieszeni i wyciągaj go za każdym razem gdy się wahasz, Astra." - Zex Teixeira


Po co być czułym i miłym człowiekiem, jak można być okropną zimną, suką, zołzą. Hex nie potrafi popuścić nikomu, jest bezwzględna pod każdym względem. Nie boi się powiedzieć tego co myśli, jest szczera do bólu. Często nawet jeśli kogoś razi tym co mówi wzrusza jedynie ramionami, prycha pogardliwie i odwraca się tyłem odchodząc od osobnika. Jest surowa, ostra, sroga, chłodna i nie ma zamiaru się zmieniać. Rozmowy z innymi nie przychodzą jej łatwo, mimo iż jest bardzo inteligentną kobietą, zna się na wielu rzeczach, nie potrafi jednak spojrzeć prosto innym w oczy i wysłuchiwać ich kłamstw. Z jej ust nigdy nie usłyszy się kłamstwa. Astra mimo iż nie wygląda na przywódczynie, ma pociąg do przewodzenia innymi i manipulowania. Nauczyła się tego w swoich nastoletnich latach, kiedy to chciała na spokojnie wychodzić na piwo. Czasami zdarz jej się być agresywną, naprawdę nie miłą dla innych, prawdziwym wcieleniem zła. Żartowanie z nią należy do osób, którym szczerze zaufała i których trzymana tyle blisko, by wiedzieć, że ucięliby sobie głowę dla niej. Nie waha się nikomu spuścić manta. Jeśli ktoś się o nie prosi, to Astra jest pierwsza by tą okazję wykorzystać. Silna wola pozwala jej na łamanie barier, a zdrowy umysł na trzeźwe i szybkie kalkulowanie. W Hex można dostrzec często coś, co jej dziadek nazwał "zwiastunem śmierci". Kiedy traci coś, na czym jej bardzo zależało, bądź ktoś wkurzy ją do tego stopnia, że będzie chciała wypruć mu flaki, można dostrzec na jej twarzy zmianę, która jest zwiastunem przebudzenia się jej najgroźniejszej z postaci. Czarne plamy wokół oczodołów, czarne niczym węgiel białka oczu, bledniejąca skóra i dym wydobywający się z jej ust są oznaką, że najlepiej by było uciekać od niej, bo nie ma już dla tej osoby ratunku. Zło przeszywa ją wtedy, dziewczyna zatraca się w chęci czynienia zła i traci rozum. Bardzo długo czasu musi upłynąć, by mógł wrócić do poprzedniego stanu. Za każdym razem, kiedy tak się dzieje, pęka w niej kolejna cząsteczka człowieczeństwa. Co jeszcze można powiedzieć o naszej, Hex? Ahh no tak...

"Przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej" - ród Teixeira


Ciągle mówimy, jaka to Hex jest zła, nieczuła, chłodna. Pora teraz na zmianę. Astra ma też tą dobrą, miłą stronę, którą ukazuje jedynie wybrańcom. Nie liczcie więc, że po jednej czy pięciu rozmowach stanie się waszą przyjaciółką. Ona będzie potrzebowała silnego, niepodważalnego powodu, by móc wam zaufać. Logiczne, prawda? W głębi, gdzieś tam na samym dnie serce, Astra jest czułą i wrażliwą osobą. Dla najbliższych zrobiłaby wszystko, byleby Ci byli szczęśliwi i bezpieczni. Tylko to się dla niej liczy. Oczywiście nie pokazuje tego wprost, tylko swoimi czynami utwardza ich w przekonaniu, że wciąż jest tą samą Hex, której przekleństwo jeszcze nie pożarło. W świetle dnia Astra nosi kamienną maskę, nawet jej oczy nie zdradzają jej uczuć i myśli. Magia, którą się posługuje, w tak ogromnym stopniu wpłynęła na jej charakter, że dziewczyna nawet nie czuje tej zmiany w sobie, z ciepłej, pełnej życia kobiety, w płatną morderczynię.

Historia:
"To dziecko będzie przeklęte. Umrze w swe 1000 urodziny, a jej dzieci będą mordercami, tak jak ona." - przepowiednia wypowiedziana przez wyrocznie rodzinie Teixeira i Fimus

Życie jak w Madry­cie, niczego nie bra­kuje, wszystko pod ręką, pie­nią­dze wpły­wają na konto, no i drinki w ręce. Tak wyglą­dało życie pań­stwa Domi­tii i Labrax’a Teixe­ria, kiedy Ci jesz­cze niczego nie pla­no­wali, żyli chwilą i nie przej­mo­wali się złymi plot­kami na temat połą­cze­nia ze sobą drob­nej rodzinki han­dla­rzy z jed­nym z potęż­niej­szych i naj­star­szych rodów w Pro­to­der­mis. Ani jedno ani dru­gie nie było zain­te­re­so­wane swoją popu­lar­no­ścią, sta­tu­sem spo­łecz­nym czy też opi­nią publiczną, gdyż ’to oni wła­dają i mają wszystko na wycią­gnię­cie ręki. Nawet gwiazdy się im kła­niają’. Ciężko jed­nak jest tak żyć kiedy nagle oka­zuje się, że zamiast usko­ków w bok, a tak dla roz­rywki, czy nawet gorą­cych trój­ką­tów trzeba będzie zająć się nad­cho­dzą­cym dziec­kiem. Tak, sie­lanka zakoń­czyła się w momen­cie, gdy Domi­tia dowie­działa się, że jest w ciąży. Niby rado­sne wie­ści, a jed­nak oboje nie byli zbyt­nio tym zachwy­ceni. Cały obo­wią­zek rodu spadł na nich i musieli zacząć podej­mo­wać poważne decy­zje. Zmie­nili się przez te 9 mie­sięcy i w momen­cie gdy Astra przy­szła na świat ich życie sta­nęło do góry nogami. Jesz­cze wtedy nie wie­dzieli nic o prze­po­wiedni, która została spi­sana wieki temu. Nie wie­dzieli, że to wła­śnie na ich dziecko spad­nie prze­kleń­stwo rodu Teixe­ira. Mała Astra rosła w oczach świeżo upie­czo­nych rodzi­ców, wycho­wy­wana pod suro­wym, ale spra­wie­dli­wym okiem rodzi­ców i dziad­ków, któ­rzy zde­cy­do­wali włą­czyć się w wycho­wa­nie ich wnusi. Kiedy malutka demo­nica osią­gnęła wiek 20 lat (co u demo­nów to zale­d­wie wiek małego dziecka), rodzice posta­no­wili uczcić to ogrom­nym przy­ję­ciem na jej cześć. Z tego powodu wszystko musiało być prze­cież ide­alne. Nie była roz­piesz­czana, ale jej rodzice chcieli, aby miała szczę­śliwe dzie­ciń­stwo. Kwiaty, balony, wstęgi, sło­dy­cze, tort, to wszystko musiało być. No i oczy­wi­ście goście. Dzieci, które znały Astrę, chęt­nie się z nią bawiły w trak­cie przy­ję­cia. Wręcz były nie roz­łączne. Cała rodzina Fimus i Teixe­ira zje­chała się po to by uczcić kolejne uro­dziny Astry. Wszystko pięk­nie, cudow­nie, aż któ­ryś z chłop­ców nie posta­no­wił zro­bić na złość małej bru­netce. Tego dnia do wszyst­kich dotarło, jak wiel­kim zagro­że­niem była Astra. Wróż­bitka, którą była jedna z kole­ża­nek Domi­tii wypowie­działa for­mułkę prze­po­wiedni rodzi­com, ale nie zdała sobie sprawy z tego, jak bar­dzo nega­tyw­nie wpły­nęło to na reak­cje rodzi­ców Astry. Dziew­czynka o czar­nych jak smoła oczach, ciem­nych jak czarna dziura oczo­do­łach, bla­dej cerze i poczer­nia­łych dło­niach wpa­try­wała się ze zło­ścią w swo­ich rodzi­ców ocze­ku­jąc jakich­kol­wiek wyja­śnień. Nie docze­ka­nie. W posia­dło­ści roz­pę­tało się istne pie­kło. Czarne smugi prze­wra­cały meble, ludzi, rzeźby, deko­ra­cje, wszystko co sta­wało na ich dro­dze. Nikt nie wie­dział, skąd się wzięły, prócz małej Astry, która została okrzyk­nięta przez dziadka nazwaną „zwia­stu­nem śmierci’, a z racji przy­wią­za­nia do niego i babki nadano jej pseu­do­nim „Hex”. Dopiero po kilku dłu­gich dniach dziew­czynka doszła do sie­bie, nie pamię­ta­jąc tego, co się wyda­rzyło. Dziad­ko­wie wytłu­ma­czyli jej, że w tym przy­krym incy­den­cie zgi­nęli jej rodzice i dziad­ko­wie od strony matki, jed­nak nie potra­fili jej prze­tłu­ma­czyć tego, że zło­ścią na sie­bie nie zwróci im życia. Pierw­sze mor­der­stwo Hex, znane jako „Rzeź w posia­dło­ści Teixe­ira”, wyko­nane przez małą dziew­czynkę, któ­rej moc była i jest prze­kleń­stwem, jak i wyro­kiem śmierci. Przez dłu­gie lata Astra uczyła się jak kon­tro­lo­wać swoje emo­cje, swoją moc, by nie dopro­wa­dzić do kolej­nej śmierci nie­win­nych osób. Dziad­ko­wie, któ­rzy spra­wo­wali nad nią pie­cze wysłali ją na nauki sztuk samo­obrony, posłu­gi­wa­nia się wszel­kiego rodzaju bro­nią, a w ostat­nich latach miesz­ka­nia w Pro­to­de­mis – na lek­cje medy­ta­cji. Może i nie było to za cie­kawe zaję­cie dla Hex, ale poma­gało jej to w utrzy­my­wa­niu kon­troli nad sobą, by nie wybuch­nąć i nie poza­bi­jać wszyst­kich dookoła. Oczy­wi­ście to dziad­ko­wie uczyli ją, jak ma bez­piecz­nie posłu­gi­wać się swoją magią, a ona ze sta­rych ksiąg rodo­wych nauczyła się zaka­za­nych tech­nik swo­jej magii. Nie była pierw­szą osobą, która posia­dała ten „dar”. Była szó­stą i miała szczerą nadzieję, że i ostat­nią, bo gdyby miała prze­dłu­żyć linię krwi Teixe­ria, zna­czy­łoby to źle dla wszyst­kich demo­nów i innych. Taka „broń” nie powinna zna­leźć się w nie­po­wo­ła­nych rękach. Astra zaczęła po wielu latach przy­po­mi­nać sobie co nastą­piło w dniu śmierci pra­wie całego jej rodu. Przy­czyna – chło­pak, cel – odna­le­zie­nie i zli­kwi­do­wa­nie. Były to jej jedyne myśli przez wiele, wiele lat, dopóki nie wpa­dła na trop ów deli­kwenta. Nie zajęło to wiele czasu by Hex wyru­szyła na „łowy”. Sie­dział tego dnia w barze, melina w naj­bied­niej­szej dziel­nicy Cha­osre­alm. Ona, ubrana w szaty, które miały zakryć jej twarz oraz powo­do­wać nie wyróż­nia­nie się z tłumu, zmie­rzała w jego stronę powoli trzy­ma­jąc nóż w dłoni. W jej gło­wie pra­co­wał mecha­nizm, jak zegar, ryt­micz­nie, który odmie­rzał czas do egze­ku­cji. Stała przez dłuż­szą chwilę tuż za jego ple­cami odwró­cona tyłem, aż znowu jej magia wzięła nad nią górę. W sumie, cie­szyła się z tego powodu, bo dała upust swoim emo­cjom, swo­jej żądzy krwi, która trwała w niej i nie mogła odna­leźć ujścia. Cały bar w kilka sekund stał się czarny, a wszy­scy zgi­nęli ści­śnięci przez moc Hex. Tym razem nie zemdlała, była świa­doma swego czynu i miała już gene­ral­nie koło nosa, czy komuś stała się przy tym krzywda czy nie. Opu­ściła Wymiar Demo­nów dość szybko, ale zanim to nastą­piło dołą­czyła do Red Blood, chcąc mieć pew­nego rodzaju azyl i poka­zać „tym słab­szym rasom”, że demony roz­niosą ich w pył. Zajęła miej­sce jako łow­czyni głów, będąc póź­niej znaną, za to, że wyko­ny­wała robotę szybko, czy­sto i bez­błęd­nie. Nikogo nie zawio­dła i miała z czego żyć. Prze­stała myśleć o swoi prze­kleń­stwie, zaczęła żyć chwilą mając nadzieję, że doczeka się dnia, w któ­rym to demony będą domi­no­wać we wszyst­kich wymia­rach. Zstę­pu­jąc do wymiaru ludzi zatrud­niła się jako detek­tyw. Dobre oko, silna psy­chika, szybki umysł, wręcz ide­alna do tej roboty. Apar­ta­ment w Las Vegas za kasę ze zle­ceń od Red Blood i spo­kojne życie jako pani detek­tyw, która sze­rzy po cichu idee swo­jej orga­ni­za­cji.
Koniec


Umiejętności


Nazwa Magii: Night Fury
Obecny Poziom Magii: Podstawowy

Magia "Night fury" charakteryzuje się wykorzystywaniem mroku, cieni, bądź też negatywnych emocji, które formują się w tak zwane "smugi". Są czarne, mogą wnikać, przenikać, mogą nieść śmierć lub nie - w zależności od wydanego polecenia. Smugi te krążą wokół dłoni i tułowia Hex, chroniąc ją i jednocześnie ładując swoja energię z witalności dziewczyny. Obrażenia, jakie mogą zadawać:
- jeśli przenikną przez czyjeś ciało, mogą je poranić wewnętrznie, zmiażdżyć dany element ciała, doprowadzić do zatrzymania akcji serca, odebranie dostępu do tlenu, w zależności od wydanego polecenia,
- jeśli zakrawają daną przestrzeń mogą odebrać dostęp do tlenu, zmiażdżyć ciała wysokim ciśnieniem, bądź rozerwać, w zależności od wydanego polecenia,
- jeśli zamienia się w broń może zadać takie same obrażenia w jaką broń ta smuga się zmieniła.


Opis Poziomu Podstawowego: Osoba, władająca tą magią jest skazana na śmierć w męczarniach. Hex używa swojej siły życiowej do tworzenia czarnych "smug", "plam", "stworów", które potrafią zranić, a nawet zabić. Na poziomie podstawowym, Astra, dzięki swojej mocy może przesuwać przedmioty, rzucać nimi. Z czarnych "smug" potrafi stworzyć wszelkiego rodzaju broń i dzięki niej(nie trzymając ów broni) walczyć, bądź bronić się. W trakcie używania swojej magii na poziomie podstawowym, Hex, jest w stanie zmusić jedną osobę do wykonania jej rozkazu i odebrania jej 1/4 części siły życiowej. Magia ta pozwala również na tworzenie przedmiotów do codziennego użytku bez narażania życia Hex i innych.


Dostępne zdolności bojowe:
Weapons of Dawn, Charge, Levitate, Phantom Form, Suffering


Opis Poziomu Zaawansowanego: Na tym poziomie wtajemniczenia, Astra staje się bardziej niebezpieczna. Dzięki swoim smugom jest w stanie miażdżyć kończyny ludzkich ciał, nie zamieniając nawet "smug" w bronie, po prostu je nasyłając na daną część ciała przeciwnika. Podnoszenie większych przedmiotów nie staje się problemem, a Hex wykorzystuje do tego mniej siły życiowej. Sytuacja zmienia się jeśli chodzi o tworzenie broni, bądź odbieranie siły życiowej i wydawanie rozkazów. Bronie kontrolowane przez Astre stają się znacznie groźniejsze i bardziej wytrzymałe. Dziewczyna potrafi również kazać smugom zakryć daną część pomieszczenia u zniszczyć w niej wszystko - tyczy się małych zwierząt, średnich przedmiotów i miażdżenia niektórych kończyn człowieka. Natomiast jeśli chodzi o odbieranie innym życiowej siły - 3/5 jednej persony, może to doprowadzić do omdlenia. Magia ta pozwala również na tworzenie przedmiotów wszelkiego rodzaju bez narażania życia Hex i innych.


Dostępne zdolności bojowe:
Weapons of Dawn, Charge, Levitate, Phantom Form, Suffering, Mystic Fury, Lava Volley


Opis Poziomu Wtajemniczonego: Hex staje się chodzącą bronią. Smugi mogą miażdżyc ciała, rzucać ogromnymi przedmiotami, siać zniszczenie na danej przestrzeni (średniej wielkości pomieszczenia). Na tworzenie broni wykorzystuje tą samą ilość życiowej energii, co wcześniej, ale są one znaczniej efektywniejsze i bardziej niebezpieczne. Astra może kontrolować myśli jednej persony (może to trwać przez dwa post, a do regeneracji potrzebuje 5 postów). Dziewczyna może odebrać ponad 3/4 siły życiowej od przeciwnika (co może doprowadzić do jego śmierci lub omdlenia), aby uzdrowić się lub wzmocnić swoją magię. Najbardziej jednak niebezpieczną zdolnością jest samoistna zamiana w smugę i sianie zniszczenia. Hex, w postaci smugi może wytrzymać maksymalnie 10 minut, ze względu na ciągłą utratę energii życiowej. Jednak w tej formie jedyne co może ją powstrzymać to czyjaś naprawdę bardzo silna sugestia. Trudno jest ją wtedy skrzywdzić, ponieważ na każdym poziomie, smugi, przez wszystko przenikają. W tym samym czasie mogą działać trzy umiejętności.Magia ta pozwala również na tworzenie wielu przedmiotów bez narażania życia Hex i innych.


Dostępne zdolności bojowe:
Weapons of Dawn, Judgement Hymn, Charge, Levitate, Phantom Form, Suffering, Mystic Fury, Lava Volley, Rage of Hex



Opis Poziomu Mistrzowskiego: Najniebezpieczniejszy stopień i dla Hex, jak i dla otoczenia. Tworzone przez dziewczynę bronie są zabójcze, praktycznie nie wiadomo skąd się biorą i jak one tak szybko atakują. Smugi mogą miażdżyć wszystko i wszystkich w ogromnych pomieszczeniach i nie tyko Dziewczyna jest w stanie kontrolować umysły maksymalnie trzech osób (trwa pięć postów, regeneracja - pięć postów) - minimalna ilość siły życiowej. Poziom ten pozwala również na odebranie życia dwóm jednostkom na raz na rzecz uleczenia bądź wzmocnienia smug. W postaci smugi, Hex, staje się totalnym chaosem, demonem, którego nie da się powstrzymać. Zabija wszystko dookoła siebie, niszczy, miażdży, a wytrzymać może jako smuga do godziny. W tym samym czasie mogą działać wszystkie umiejętności. Magia ta pozwala również na tworzenie wielu przedmiotów (małych i ogromnych) bez narażania życia Hex i innych.


Dostępne zdolności bojowe:
Weapons of Dawn, Judgement Hymn, Charge, Levitate, Phantom Form, Suffering, Mystic Fury, Lava Volley, Rage of Hex




Specjalne Zdolności:
- Długowieczność
- Zwiększona siła
- Powolny proces starzenia się
- Zwiększona odporność na ogień i gorąco.
- Silna sugestia
- Trudność w odgadnięciu czy mówi prawdę, czy kłamie, co czuje, co myśli



Zdolności Bitewne:
Weapons of Dawn - umiejętność ta pozwala na stworzenie z czarnej smugi broni, którą Hex jest w stanie się posługiwać nie trzymając jej w ręce, a wydając jej mentalnie polecenia.
Poziom Podstawowy: Jedna broń
Poziom Zaawansowany: Pięć broni
Poziom Wtajemniczony: Dwadzieścia bronj
Poziom Mistrzowski: Ponad Pięćdziesiąt broni


Judgement Hymn - umiejętność ta pozwala na zmuszenie jednostki do wykonania polecenia wydanego przez Hex.


Charge- zdolność ta pozwala Hex stworzenie tak zwanych czarnych "smug" wykorzystując jej zdolności życiowe.


Levitate - zdolność ta pozwala na posługiwanie się "smugami", na przykład - podnoszenie przedmiotów, rzucanie nimi.


Phantom Form - umiejętność ta pozwala Astrze na tworzenie ze smug przedmiotów do użytku codziennego.


Suffering- umiejętność ta pozwala na odbieranie siły życiowej innym osobom, na rzecz uleczenia siebie, bądź wzmocnienia swojej magii.


Mystic Fury - umiejętność miażdżenia przedmiotów, kończyn, zwierząt lub ciał za pomocą "smug".


Lava Volley - tworzenie w danej przestrzeni tak rozległej "smugi", na rozpiętości której wszystko zostaje zniszczone. Podczas używania tej umiejętności zmniejszona jest widoczność do minimum, a poruszanie się jest utrudnione.


Rage of Hex - zamiana Astry w smugę, która sieje zniszczenie i chaos.


Pozostałe Zdolności:


× Karate
× Bokator
× Eskrima
× Krav maga
× Posługiwanie się bronią palną i białą
× Posługiwanie się: basiciem, japońskim, językiem demonów, starożytnym językiem demonów, łaciną
× Gotowanie
× Tropienie
× Sztuka przetrwania
× Parkour
× Joga
× Granie na gitarze


Pozostałe


Ekwipunek:
× telefon (iPhone 5s)
× scyzoryk
× portfel
× fajki
× gumy do żucia
× notes i długopis
Ciekawostki:
× Mieszka sama w apartamencie
× Uwielbia kuchnie włoską
× Ma słabość do drinków gruszkowych
× Lubi fotografować swoje ofiary
× Często w trakcie zlecenie nuci wesoło
× Nie lubi działać w dużych grupkach
Strona Konfliktu: *
Ukryta Wiadomość:
Jeśli jesteś *zarejestrowanym użytkownikiem* musisz odpowiedzieć w tym temacie żeby zobaczyć tą wiadomość
--- If you are a *registered user* : you need to post in this topic to see the message ---




 
 
Giotto Nero
Administrator


Karta Postaci
Relacje

29 Lat

Shadow

Człowiek

Mare Calmo

Moc Przodków


This is reality.

Wysłany: 2016-07-25, 15:31   
  
Multikonta: Erron Black, Marco Serafino, Rorschach


Charakter:
- "Będąc małą dziewczynką, na ogromnym dworze, gdzie wszyscy próbują ją pouczać i naprostować, ponieważ jest jedyną córką rodu Teixeira" - nie jest jedyna, gdyż napisałaś w rodzinie, że miała siostry. Jakiś błąd mały się wkradł.

Magia:
- Poziom Zaawansowany: broń staje się szybsza? Bardziej chodziło Ci chyba o wytrzymałość, gdyż szybkość związana z posługiwaniem się bronią, jest zależna wyłącznie od cech fizycznych twojej postaci. Ponadto kontrola umysłów? Dopuszczę ją dopiero od poziomu Wtajemniczonego i też działa to wyłącznie na jedną osobę. W przypadku mistrzowskiego - góra 3 osoby, plus warto dodać jakąś klauzulę, która ograniczy ten niszczycielski aspekt magii. Przykładowo - kontrola trwa dwa posty, potem musisz aż pięć postów odczekać. Mało tego, odbieranie siły życiowej ogranicz do jednej osoby i oczywiście, nie może to zabić nikogo. W przypadku dłuższego kontaktu powoduje omdlenie, śmierć dopiero na poziomie wtajemniczonym.
- Poziom Mistrzowski: kontrola maksymalnie 3 umysłów trwająca 5 postów, potem 5 postów przerwy. Pobieranie energii może zabić maksymalnie dwie osoby i też wymaga to czasu. Oczywiście nie muszę wspominać, że kontrola umysłów działa tylko na tych, którzy nie posiadają żadnej bariery myślowej. W przypadku magów specjalizujących się w zdolnościach parapsychicznych, telepatów, etc, wszystko zależy od różnicy poziomów. Na wtajemniczonym możesz kontrolować maksymalnie maga psychiki z poziomu podstawowego. Jeśli jest już wyżej - musisz przejść na mistrzowski, z czego na poziomie mistrzowskim i tak nie możesz kontrolować telepaty, który posiada poziom wtajemniczony.

Prosiłbym również o poszerzenie opisu tych tzw. "smug". Co one robią, w jaki sposób zadają obrażenia?

Do poprawy.
_________________
 
Gadu Gadu: 10593558
 
Astra Teixeira
Demon


Karta Postaci
Relacje

542 lata

Hex

Demon

Red Blood

Night Fury


Non curo dolorem

Wysłany: 2016-07-25, 16:03   
  
Multikonta: Mortadella


Poprawiłam :>
_________________
 
 
Giotto Nero
Administrator


Karta Postaci
Relacje

29 Lat

Shadow

Człowiek

Mare Calmo

Moc Przodków


This is reality.

Wysłany: 2016-07-25, 16:06   
  
Multikonta: Erron Black, Marco Serafino, Rorschach


Akceptuję, życzę miłej gry. Kartę zamykam i przenoszę.
_________________
 
Gadu Gadu: 10593558
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Styl został dostosowany do przeglądarki Chrome. Styl oraz wygląd forum zostały zaprojektowane przez Mort'a. Wszelkie prawa zastrzeżone.